.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشی شدن باند جعل اسکناس در مازندران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور از انهدام باند جعل اسکناس، اسناد، دسته چک و کارتهای شناسایی غرب مازندران در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار یوسف طالب نژاد اظهار داشت: ماموران واحد اطلاعات سپاه نور برابر گزارش مردمی با هماهنگی دادستانی در یک عملیات حساب شده با اعزام نیروی اطلاعاتی به یک ویلای اجاره ای در نور از یک باند تهیه و چاپ اسکناس های تقلبی پرده برداشتند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف تجهیزات چاپ تقلبی اسناد و اسکناس شدند. وی تصریح کرد: این باند اقدام به جعل اسناد، اسکناس، چک پول و کارت های شناسایی در شهرهای غرب مازندران، فریدونکنار و آمل کرده بود.

طالب نژاد اظهارداشت: این افراد برای توزیع چک های تقلبی به صورت ماهرانه از حساب های شخصی افراد برداشت کرده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور افزود: از این باند یک دستگاه پرینتر چهارکاره، یک دستگاه پرینتر لیزری، تجهیزات برش پول های تقلبی، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه، کراک و تریاک، 54برگ دسته چک، 4بسته چک پول های 500هزار ریالی، 50برگ اسکناس 50هزار ریالی، 20 برگ اسکناس 100 هزار ریالی ، تعدادی کارت های معافیت سربازی جعلی ، تعدادی خودکارهای مخصوص برای چاپ اسکناس های تقلبی، تجهیزات کامل سخت افزاری کامپیوتر، لپ تاب، و 5عدد گوشی همراه کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه در این عملیات 11 نفر (10مرد و یک زن) دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان روانه زندان و پرونده برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.